Sunday 2 March 2014

Aku Dah Nak Kahwin!

Bismillahirahmanirahim..

Wahhh..macam gempak sangat pulak tajuk entry kali nih..yang pasti dah lama benorrr aku tak update Blog kesayangan aku nih..terasa rindu sangat, jadi dengan rajinnyerrr aku menaip entry kali nih dengan penuh semangat..muahahahaha..hari nih genap 2 bulan lebih lagi tinggal aku bakal menjadi suri dihati bakal suamiku dunia akhirat..inshaAllah..ameeenn..

Tahap ketensionan aku makin tinggi dek kerana urusan perkahwinan yang belum selesai..tiada kesudahannnn..aduhaiiii,bajet aku nih cbok sangat mengalahkan PM gamatnyerrr..apepon uolls aku appy plus gumbira plus nak gila pon ada untuk perkahwinan aku nih..semua aku plan, mak aku ikottss jew termasuk encik tunang aku..hukhuk..

Encik tunang cakap ape??.."asalkan awak bahagia..cukuplaahhh..wat la planning ape pon..wat la hiasan apepon..wat la catatan sampai buku bermuka surat beribu-ribu..sampai tangan lebam menulis..yang penting siapppp!!!"..tudiaaaa..siap ada tanda seru lagi..hahahhaa..makanya aku bagaikan kena panahan gilak, bukan petir ya uolss..bagaikan panahan gilakk aku terus pantas membuat kerja..6 bulan yang lepas punya citer nih..hahaha..sekarang aku hanya perlu mencatat ape lagi yang tertinggal..

Aku wat senarai khas untuk perkahwinan aku nih dalam satu buku start bulan 12 lagi<---maaf ya uolls, aku terlupe pulak nak ambik gambar..nanti di lain entry ya..hihi..buku 2 aku tengok macam nak tercabut pon ada sebab aku conteng abisss, kalah budak tadika yang baru nak belajar menulis..haha..pah 2 sebarang aktiviti perjalanan aku catat dalam buku yang khas untuk jadual aku..sooo, tiap-tiap hari kerja aku adalah untuk update buku tue dengan menanda tarikh-tarikh dan hari-hari yang berlalu..cuberrr uolls kaboorr kat aku sape yang takde ase bahagia dan tak sabar nak kahwin??owang gilerkk jewww..haaa..nih aku senaraikan ckittt yang dah aku settlekan..

1. Hantaran
2. Pelamin - belum lagikk
3. Cincin - pon belum beli lagikkk
4. Makanan - hari kejadian..
5. Cenderamata untuk tetamu tanda penghargaan daripada kami 
6. Doa pengantin
7. Lain-lainnnn..nanti sambung len entry..miahahaha..gelak jahettt..

Kesibukan aku bertambah, minggu depan nak balik Sarawak..haa..urusan pembelian katil pengantin belum selesai lagi..jadi aku dengan bersemangatnya mencari Pakcik Google untuk bertanyakan tentang contoh hiasan bilik pengantin..cepatttt jeww pakcik google bagi jawapan, i luv u gilak-gilak pakcik google,ahakss..

Di sini aku sertakan design yang menjadi pilihan aku..untuk pengetahuan uolls, aku nih adalah peminat tegar PURPLE jadi tema untuk perkahwinan aku adalah PURPLE..haha..dulu masa kecik-kecik aku yang kegatalan nak bincang soal kahwin dengan kengkawan aku pasti aku akan cakap "Nanti mase kite kahwin, kite nak wane PURPLE.."..haa, dengan jayanya aku nak merealisasikan impian aku tue..yeahh!!

Yang nih sebab aku nak katil wana koko gnih...

Yang nih sebab aku nak ikut hiasan dindingnyerrr..

Yang nih pulak sebab aku suka hiasan langsirnyerrrkkk..

Yang nih sebab aku suka tema nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Yang nih sebab aku nak cari warna cat nih untuk bilik aku..muahahaha..

Sooo...misi tergendala seketika, sambung di lain entry..ok!macam la ko tue rajin bebeno nak update blog nih cik ecah oiiiii..pepon, daaa ~

Thank to read this entry..


No comments:

Post a Comment