Monday 11 March 2013

Tahukah Anda?

Walaupun aku nih budak IT, lulusan IT, punya Ijazah bidang IT tapi aku banyak menghabiskan masa aku sekarang untuk mengkaji tentang "Medical-Surgery".  Kadang - kadang aku sendiri kepeningan (seolah-olah hidup terlalu membosankan,hukhuk..) untuk menentukan pilihan hidup. Apatah lagi, sudah acap kali tawaran padaku untuk menyambung Master ngan doktor-doktor di cnih. Bukanku tak mahu, namun minatku bukan ke arah itu. Oh Allah, hanya Allah yang mengetahui minatku.

Aku sukakan yang lasak, maksud aku yang mencabar diri aku. Kononnya begitu, kahkahkah..Kalau makku tahu, mesti die membebel hingga ke pagi dan keesokkannya..Oh mak, anakmu ini sangat-sangat unik. hehe, rasa nak tampar tak? heee..toing.toing..

Entah apa aku mengarut, aku ase nak taip something dalam blog jadi aku mengarut hingga aku puas. Sebenarnya tension tahap 'gaban' sebab terpaksa berhempas pulas menyiapkan semua kerja bosku yang tertunggak. Masukkan data, susun fail, susun segala bagai. Aduihhh..penat wooo..

Namun u allz, I must be relaxs n keep going the smiling..

huaaaa...

Comeynyerrr kan..miaw.miaw..

Ok la..nak sambung wat keje dulu...

Mood :: Tidooo~~

No comments:

Post a Comment